понедељак, 9. април 2012.

Takmičenje u šminaknju Face and Body Art, Sajam kozemtike Dodir Pariza 2012, Fantazija

Drage moje, evo malo dešavanja i fotografija sa sajam kozmetike a naročito sa takmičenja Face and Body Art.
Takmičari su se takmičili u nekoliko kategorija, a to su:
Fantasy (Fantazija)
Torte i kolači (Lice i torzo)
Večernja šminka

Neki od učesnika koji su se takmičili u kateogriji Fantazija

Dobitnici nagrada


Katarina Djurovska, Dobanovci Beograd
Osvojeno PRVO MESTO na takmičenju u ovoj kategoriji


Mia Ristić, Beograd, prolećna fantazija
Osvojila je drugo mesto u kategoriji.


Filip Cvetković, Niš
Fantazija Paun, osvojeno TREĆE MESTO!

Još neke od kreacija koje su mi zapale za oko :)


Angelina Damnjanović, Obrenovac
Cvetna fantazija


Ivana Vlajić, Hobotnica

P.S. Sreća da ja nisam bila u žiriju jer zaista ne znam kako bih odlučila koja je od ovih kreacija najbolja ili najlepša ili najkreativnija...

Mada, moji favoriti su bili prolećna fantazija i hobotnica... Ali mislim da su svi koje sam ovde navela bili zaista suuuuuuper...

Ko je po Vašem mišljenju bio najkreativniji???

Veeeeeliki kiiiiis :*****

1 коментар: