понедељак, 29. април 2013.

Flormar senka za oči M03 - Bjutiholičarka testira







Flormar senka za oči M03

U mom prethodnom postu pisala sam o svojoj poseti radnji Flormar i o proizvodima koje sam odabrala tom prilikom.

Kao prvu senku odlučila sam da probam M03, jer ta boja spada u jednu od mojih omiljenih. To je tamno siva sa primesom plave tako da bi mogla da se nazove tamno sivo-plava. Senka je mat.

Baza za senke - da bih dobila intenzitet koji vidite koristila sam Urban Decay Bazu za senke za oči koju i inače koristim. Na nju sam zalepila senku i umešala da bi ujednačila boju i obezbedila trajnost. Nisam imala problem da nanesem boju, kao što to biva sa nekim senkama. Boja je zaista izgledala isto kao u pakovanju.

Evo kako je kompletan look izgledao.

Posle 10h

Moram reći da sam baš prijatno iznenađena. Senka se nije pomerila nigde niti nakupila. Ostala je potpuno ista kao i prilikom nanošenja. 

BIG LIKE za Flormar M03.






Ako vam se senka nakuplja često na kpacima nešto ne radite kako treba, tj sigurno preskačete neki od važnih koraka pipreme kapka za šminkanje.

Kako da pripremite kapak za šminkanje da vam senka traje ceo dan nepromenjena pogledajte ovde.

 

Veliki kisss
Bjuti :***








1 коментар: