субота, 20. април 2013.

Korak po korak - šminkanje očiju. Šminka za venčanje by Bjuti



Nekoliko Vas me je zamolilo ako mogu da napravim neki look koji bi mogao da se ponese na venčanju i evo jednog od mojih prvih predloga. Ono što sam želea da postignem je da šminka izgleda romantično. Za oči sam koristila kombinaciju braon i roze boje.  Sem toga roze rumenilo daje svežinu licu koju svaka mlada treba da ima.

Naravno da ovako nešto možete koristiti i u drugim prilikama (recimo ako ste gost na venčanju, hhihihi :)

KORAK PO KORAK - šminkanje očiju

1. Prajmer za senku za oči (ja sam koristila Urban Decay)
2. Bazna senka u bez boji 8mat)
3. Svetla bela ili bež olovka (uokviriti oko)
4 i 5. Braon senkom naravite V u posljašnjem ulgu oka i po liniji prevoja kapaka
6. Roze senku stavite na sredinu kapka i umešajte prelaz tako da se ne vidi
7. Braon senkom osenčite donji kapak od spolja do polovine 
8. Stavite maskaru
9. Iscrtajte ili osenčite obrve



  A ovako bi to izgledalo na venčanju :)



Ako želite umesto roze senke možete naravno koristiti i druge boje, zelenu, ljubičastu, zlatnu...

Veliki kisss :***
Bjuti

1 коментар:

  1. Zasto nema vise klipova na You tube...za npr. ovaj i prethodni make up??? super si u svakom slucaju, ali malo vise video materijala ne bi skodilo...ka ni odgovori na pitanja na FB inboxu :*

    ОдговориИзбриши