недеља, 21. април 2013.

Moje prvo televizijsko pojavljivanje i šta sam obukla - Bjuti na studiju B

Drage moje,
puuuuuuuuno vam hvala na divnim pedlozima i idejama kako da se obučem i stilizujem. Bilo je veoma zanimljivih kombinacija.
Nikako da stignem da ispišem ovaj post, a malo mi je trebalo vremena i editujem snimak koji sam dobila od Studija B.

To su:
Košulja broj 8 narandžasta iz Zare
Crne Pantalno broj 4
Cipele/čizmice broj 2
i marama koju sam naknadno ubacila iz dva razloga:

1: bad hair day (imala sam veliki problem da to jutro sredim kosu kako sam htela. Sem toga nisam ustala na vreme (inače sam spavalica, hahahha :) da bih mogla ponovo da nameštam kosu posle jednog neuspeha :)
2. Htela sam da kombinacija bude malo prolećna i baš dan pre toga sam kupila ovu maramu u Accesorize u Ušću pa mi je super bilo da je isprobam :)


U znak zahvalnosti za sve predloge i pomoć odlučila sam da:

OBUČEM I FOTKAM SE U SVIM KOMBINACIJAMA GARDEROBE KOJE STE PREDLOŽILE :)

tako da ćete moći da vidite kako bi Vaša kombinacija izgledala.

Ako niste imale prilike da gledate uživo, evo snimka :)




Veliki kisss :****
Bjuti

1 коментар: