субота, 27. април 2013.

Prajmer ili baza za senku za oči - čemu služi, kada se koristi?

prajmer za senku


Jedno od pitanja koje često dobijam je "šta je baza za senku za oči i kako se koristi. Čak sam među komentarima videla i jedan gde devojka piše "ja sam kupila Artdeco bazu i samo sam bacila pare..." To je nemoguće, ako je koristite kako treba.

Kako god da je upakovana baza ima istu funkciju, a to je da pojača boju senke za oči. Koliko god da stavite senke, ukoliko nemate bazu ona neće imati intenzitet kao u pakovanju.

"UKOLIKO ŽELITE DA VAM SENKA NA OČIMA IZGLEDA KAO ONA U PAKOVANJU, KORISTITE BAZU ZA SENKU!"

"SENKA SE NA BAZU TAPKA TJ. LEPI, PA TEK ONDA ČETKICOM MEŠA ILI UTRLJAVA"



Ovo su neke od baza za senku (razlikuju se po teksturi, ceni, pakovanju i kvalitetu, ali sve imaju istu funkciju):


Efekat prajmera je da dobijete intenzivniju boju i da senka stoji na mestu duže vreme. 
Korišćenjem baze za senke možete iskoristiti i neke "lošije" senke koje ste kupili a koje ne ostavljaju dobar trag jer će prajmer učiniti sneku intenzivnijom.

Da bi vam senka trajala veoma je bitno da pripremite kapak za šminkanje kako trebe. Ako već niste, pogledajte kako da pripremite kapak za šminkanje i recite ZBOGOM nakupljenoj senci na kapcima :)


Veliki kiss
Bjuti :***


1 коментар:

  1. Necu nikoga da ismevam ali pored silnih videa na YT da se ne zna pravilno koristiti baza....LoL Ja imam artdeco i sto ti kazes i najlosiju senku iskoristim uz nju :)

    ОдговориИзбриши